مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-14اقتصادي

پیگیری های استاندار خراسان جنوبی برای عملیات اجرایی راه آهن


جلسه پیگیری و بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی با حضور استاندارخراسان جنوبی برگزار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی جلسه پیگیری و بررسی آخرین وضعیت عملیات اجرایی راه آهن نهبندان- بیرجند- قاین- یونسی با حضور استاندارخراسان جنوبی برگزار شد.

جواد قناعت، امروز شنبه 22 مهر در دیدار با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور آخرین وضعیت پروژه راه آهن نهبندان – بیرجند- قائن- یونسی را جویا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله خادمی طی گزارشی جامع، از اقدامات انجام شده در وزارت راه و شهرسازی و همچنین روند تأمین مالی پروژه راه آهن استان خراسان جنوبی گفت.

پیگیری روند تکمیل و اجرای باندهای دوم محورهای مواصلاتی در سطح استان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پیشرفت فیزیکی مطلوب این پروژه ها و دقت نظر استان در سرعت اجرا و کیفیت کار از مواردی بود که در این گفتگو مورد تأکید قرار گرفت.

خراسان جنوبی از استان های طلایی کشور است استاندار خراسان جنوبی همچنین در دیدار قباد چوبدار مدیر عامل گروه بین المللی آباد راهان پارس به تشریح وضعیت استان به لحاظ حجم ذخایر طلا پرداخت و گفت: خراسان جنوبی به جهت حجم ذخایر و تعدد محدوده های معدنی طلا از استان های زرخیز کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری های استاندار خراسان جنوبی برای عملیات اجرایی راه آهن

پیگیری های استاندار خراسان جنوبی برای عملیات اجرایی راه آهن